TRÅKIG DAG ?!?!?

POSTADES: 2009-10-10 - 15:08:51 | Allmänt | 1 Kommentarer
jo fan verkligen. :S sitter fortfarande hoss min kusin. är inte barnvakt nåmer men jag chillar här :)
är så jävla lat orkar inte enns gå hem.. hahaha, vi har hämtat pizza osv tidigare.
jag håller på tänker vad jag ska göra idag, men vet inte alls.. har lust & festa men ändå inte :)
jag vet fan ingenting, huuh håller på blir galen :D lyssnar på musik bara.
en ringde idag, som inte ringt på JÄÄÄÄÄÄÄTTTE länge. jajajja, direkt jag hörde hans
röst o fattade vem det var som ringde, så la jag på.. så ringde han igen då.
inge mer om det... nu ska jag ut o röka, rätt så irriterad ! :D
heeeeeeeejjpppa.






Spara mina uppgifter?

Haloj Jenna!!

Brukar läsa din blogg då och då, riktigt nice ;)

Hoppas allt är bra med dig(?)

Tänkte bara lämna lite spår efter mig så du vet att jag kikar in på din blogg ;)



//(Din kusin Jennie) ;P

Publicerades den: 2009-10-10 | Klockan: 18:26:48