USCH SÅ KALLT DET VAR ;/

POSTADES: 2009-10-06 - 14:15:39 | Allmänt | 0 Kommentarer

såååå jävla onödigt & röka,
på vintern också så är det så jobbigt & fa ut o röka när det är typ 40 grader minus ute ;s
skulle vara klokast & sluta. läste just ansas blogg & hon hade slutat röka & det hade blivi
så svårt med astman för henne, får se om samma händer mig denna vinter ?!
förra vintern blev det så SVÅRTT för mig på rikus födelsedag 14.11,
att jag hamna till sjukhus, åkte ambulans med blåljus på ;s det var ingen kul..
mamma körde bakom ambulansen gråtandes hela vägen till kalix för hon trodde
jag höll på dö.. för ambulansen körde med blåljus på hela vägen från haparanda till kalix.
kunde inte andas alls, på sjukhuset var jag tvungen att inhalera
helatiden för att
jag kunde inte andas utan det ;/ det var jobbigt säger jag bara.. då slutade jag ju röka..
var utan ett tag men sen börja man igen :s dum man är!
nu har det blivit bättre med astman för mig.. men vart jag än tar vägen MÅSTE 
jag bära med mig en sån här  och.. en sån här

       hoppas jag blir klok nåndag jag också & slutar röka..







Spara mina uppgifter?