VAKNAT JUST

POSTADES: 2009-10-25 - 14:05:26 | Allmänt | 0 Kommentarer
HEJ GODMORGON!
så har man vaknat just. typ för ett tag sen,
känner mig ännu mer sjuk än igår ;/ det här är inte alls kul.
mår inte dåligt nåmer, bara då & då.. men har ont överallt
och kan inte andas och har ont som fan i lungnorna ;/
därför har jag inte rökt alls på 2 dagar ;/ känns som jag blir tokig
därför också.. är så sugen på cigg men inte vågar man gå ut o röka
dör säkert om jag skulle röka. mamma håller på lagar mat,
nå jätte gott kött med potatisgratäng. jag är inte alls sugen på mat,
men vem skulle vara när man är sjuk ? inte jag iallafall.. blir säkert
& äta bara sallad som igår också. han skulle se en film & komma hit
han hade också vaknt just så.. jag mår seriöst direkt MYCKET bättre
när han är bredvid. fan va jobbigt & vara sjuk säger jag bara,
men jag orkar inte skriva. ska duscha & gå sova. så får man hoppas
att man känner sig friskare på kvällen :) ?

DUSCHA,FÖRSÖKA ÄTA,SOVA..
godnatt!
måste nog till sjukan om inte det här
går över.. ;s










Spara mina uppgifter?