:( varit just & tänt ljus på min kära morbror´s grav. saknar dig föralltid ;(

POSTADES: 2009-10-25 - 19:39:41 | Allmänt | 0 Kommentarer
börjar alltid må lika dåligt jag går & tänder ljus till dig ;(
blir alltid lika ledsen för börjar sakna dig så sjuk mycket.
du var det viktigaste & det är snart 7 år sen du lämnade oss.
men jag kommer aldrig att glömma dig min kära morbror! ;'(

När Du Var Trött & Ledsen Och Livet Blev Allt För Hårt. Hade Jag Velat Hjälpa Dej Att Bära Det Som Var Jobbigt & Svårt.När Du Tvivlade På Allt Du Såg,Och Kännde Dej Ensam & Svag.Så Hade Jag Velat Få Dej Att Fatta-Det Kommer En Ljusare Dag.När Du Inte Orkarde Förklara,Och Inte Själv Orkade Stå,Hade Jag Velat Gråta Med Dej.Velat Försöka Förstå.När Alla Andra Försvann,Borde Du Då Vågat Lita På Mej.För Jag Lovar Att Jag Aldrig Hade Svikit,Och Alltid Varit Hoss Dej! <3


dikten jag själv skrivit till honom: (skrivit för typ 3 år sen)


Det är snart 4 år sen du dog , du är fortfarande varje dag i mina
tankar , jag kommer aldrig att glömma dej !
Du finns i mitt hjärta nu och föralltid . <3
Jag vill bara att du ska vara här hoss oss,
jag saknar dej så mycket!
Vi alla behöver dej här! <33
Kom tillbaka till oss ...

Jag kommer ihåg dagen du inte fanns mer,
du kommer inte tillbaka hur mycket jag än ber.
Jag saknar dej mer än alla tror, du var ju ändå mammas bror.
Vi behöver dej här nu, varför dog just du?
Nån dag måste jag få se dej,
Det är det enda jag önskar mej.
Du var bäst, den morbroren jag älskade allra mest.
Du finns i mina tankar, och mitt hjärta alltid bankar.
Vet du hur sorgligt det här är för oss alla?
Man kunde inte annat än bara i sorgen falla.
Jag har fina minnen av dig,
där i himmelen, kommer du nånting ihåg om mig?
Jag älskar dej, och kommer aldrig nånsin glömma dej.
Nån dag är det min tur , då kommer jag till himmelen
med dej, och aldrig mer är sur.
hoppas du nu har det bäst, du vet att vi alla älskar dej mest.
Jag önskar att du fanns kvar, ditt liv var inte klart.
Du tillhör inte dit, du måste komma tillbaka hit!
Du tillhör hit hoss oss alla, våra hjärtan utan dej blir kalla.
Jag är ju rädd för att dö, men inte bara att jag dör, utan alla
som jag älskar gör. Så hur kommer jag det här klara?
Vore nog bäst att själv åxå till himmelen ta och fara.
Då skulle man inte behöva sörja och gråta mer,
det kommer ju dö många fler, då är det dom åxå jag aldrig
mer ser. Jag älskar dej, hoppas du nångång uppifrån himmelen
kollar på mej.

// Jenna som älskar dej mest! <33
Jag glömmer dej aldrig, du är underbar!

jag & han. då jag var liten & allting var bra..♥

Pappa som yngre, dom var bästisar han & min morbror.
alltid dom var yngre. vet inte vad dom har skumat
när den här bilden är tagen :D haha

Jag & min syster hoss mormor & morfar när vi var små :)

jag som liten.

jag ännu mindre. min morbror sitter där bak & rullar cigg.

min käraste morbror ♥

jag, gud så liten jag har varit. o söt som man inte längre är :)

min morbror & hans pojke.. just innan han dog :(







Spara mina uppgifter?