WIPPIIEEE :)

POSTADES: 2009-10-20 - 22:45:05 | Allmänt | 0 Kommentarer
TYP 2 TIMMAR SÅ ÄR DOM HEMMA :)
NU HAR MAN KOLLAT BIGBROTHER SOM BLIVI
DÅLIG TYCKER JAG ;/ DIREKT DOM NYA KOM IN,
ÄR ALLA HELT SKUMIGA! äsch, orkar inte bry mig..
ska sluta kolla helt om den börjar suga för mycket!
jag visste nästan när jag såg dom nya som kom in..
iida & saranna hette dom bitchiga att bigbrother
kommer att suga direkt dom kom in.. alla killar är
direkt helt jävla kåta på dom! eller njaa, på den blonda iallafall
och jag tycker inte hon var nå snygg! inte alls snygg & hon verkade
jätte jobbig annars också. tyckte inte alls om henne! :/
hennes röst gjorde mig irriterad direkt (a) sorry..
men jag gillar inte dig! om du kommer att vara nominerad,
ska jag fan rösta ut dig direkt därifrån! :D hahaha!
orka va så där jobbig kärring där! SKÄRP DIG så kanske
jag gillar dig nåndag om du kommer stanna där längre..
som jag då inte tror att du kommer göra.. men iallafall.
det är ju bra att det händer nånting i huset.. men du är ju
äcklig som börjar direkt hålla på med alla killar där :s
vem blir näst iida? ;D hahaha! usch på dig..

MEN 2 TIMMAR.. då får jag se min egen lilla ögonsten♥
jagälskardig :)











Spara mina uppgifter?