GODMORGON, det är fredag.

POSTADES: 2009-09-11 - 12:22:40 | Allmänt | 0 Kommentarer
godmorgon :) eller jag har vaknat redan för ett bra tag sen,
men har bara suttit o inte orkat skriva tidigare, har hänt en massa tråkigt idag.
han som jag skrivit nu på sistone om, blev sur på mig! ;/ jaha..
det var för att jag trodde en sak jag hört om han var sant,
så tog jag upp saken så var det inte sant & så blev han sur då ;s
men vad fan, nog vill jag ju såklart fan veta nånting om han iallafall,
han behöver ju inte bli sur om man FRÅGAR nånting, jävla skit!
jajajajaj! jag är skit irriterad just nu, VÅGA IRRITERA MIG MER...
nå jenni var iallafall hit & hjälpte mig med & fixa mitt hår,
och sen drack vi te & snackade :) dom far till mellakoski idag,
hem till pasi, så jag kommer se dom först på söndag eller måndag nästa gång.
höhö, kommer sakna! det är alltid så lätt & skönt o prata till henne när man mår dåligt eller så,
inte mår jag dåligt men inte så bra heller, jag vet inte. ;/ pratar med riku just nu på msn,
får se vad jag ska göra idag, kanske bara ta det lungt, ingen lust & dricka heller just nu så,
så vi får se! jag har jätte tråkigt, hitta på något till mig & göra?
hmhm, ska kanske börja städa lite osv, men orkar inte ännu.


HITTA PÅ NÅNTING & GÖRA TILL MIG?!?!?
HAR TRÅKIGT SOM FAN ..
TACCCCK! :)






Spara mina uppgifter?