GOKVÄLL

POSTADES: 2009-09-10 - 19:55:50 | Allmänt | 2 Kommentarer
har varit ut till stan en sväng, sen aussi. kollat på när killarna spela guitarrhero ;)
haha & sen typ bara snackat skit o haft fett tråkigt. haha, men får skylla på mig själv.
hade varit klokare & stanna hemma o inte fara ut alls, men det är också tråkigt att sitta hemma.
har väntat typ hela dan att en ska ringa mig, men inte ringt! fan tack så jävla mkt,
där får man kanske bara mera bevis att någon inte är seriöst med ORDEN man får höra
dig säga varje dag, vad fan ska jag göra?! du ringer varje dag typ 10000 gånger,
men sen helt plötsligt ringer du aldrig ;s jaja! jag bryr mig inte.. du gör just som du vill!
före jag for till stan var jenni & pasi här hemma hoss mig i typ 2 timmar, vi såg på tv
med mamma & snacka skit & garva, :D haha min mamma är king! dom flesta av mina
vänner gillar henne, o många har sagt redan när vi var mindre att hon är så chill & schyst :)
haha. jo kanske hon alltid var det :) inte en sträng morsa, haha.
jag mår faktiskt mycket bättre nu än typ igår, o hyjja! håller nog på blir frisk :)
sköntskönt! :) kanske stannar jag hemma ännu imorgon, och går till skolan först på måndag :)
blir nog bäst så. får vila ännu imån :) o sen kanske man kan göra något i helg.

NU BLIR DET ATT FIXA TILL MIG LITE, KANSKE TA PÅ MIG HÅRFÖRLÄNGDEN ;D
OM JAG ORKAR! :)
men skriver säkert senare. tjaaauu






Spara mina uppgifter?

visst varom allt bra :D ?

Publicerades den: 2009-09-10 | Klockan: 22:51:10

naw va bra:D

Publicerades den: 2009-09-10 | Klockan: 23:01:33