hej bloggen,

POSTADES: 2009-09-13 - 00:10:25 | Allmänt | 0 Kommentarer
HALÅ BLOGGEN

har inte hunnit skriva alls idag, haft en stressig dag. kan man säga,
har varit barnvakt till min kusins barn igår & sov över hoss dom då såklart,
vakna nångång vid 12, när ungarna hade vaknat & hoppa runt i huset,
haha kul va? nå så lekte jag med dom litegrann & sen for och köpte cigg,
för mina tog slut på natten redan, snodde en cigg från kusinen min när dom kom hem,
sen var henkka & hämta pizza, men jag mådde lite dåligt & är annars åxå dålig på äta på morgonen,
så jag åt ingenting. sen satt jag bara hemma hoss dom & chilla,
sen skicka min pappas fru sms till mig att dom är hemma om jag ska komma,
så for jag typ direkt & kolla på min sötaste lillebror! ♥ efter det har jag varit här hela dan,
varit bara en snabbis med lillesyrran & handla och sen hem en snabbis,
skulle städa men mamma sa att det är nog bäst jag städar imorgon utan stress,
så nu är jag barnvakt till min jonatan, han vakna just så värmde jag mjölk åt han,
o nu somnar han nog snart tillbaka :) ska snart själv lägga mig o sova bredvid honom,
sen på morgonen får jag vakna,varje gång lika glad när han väcker mig så sött :) ♥


klockan är först 12 och jag är jätte trött, men ändå så har jag ingen lust o sova.
idag skulle jag kolla film med en, men så blev det då inte.. jaja.
får se hurdan dag det blir imorgon, måste iallafall hem sen nångång o städa ..
sen har mamma beställt massa smink o sånt till mig :) tack mamma♥
kanske den ena hör av sig imorgon innan han åker tillbaka dit långt bort,
jag kan ju endast hoppas att han gör det, men vi får ju se. meeeeeen,
nu ska jag börja ta mig i sängen :) så GODNATT.










Spara mina uppgifter?