HEJ BLOGGEN =)

POSTADES: 2009-09-25 - 21:21:44 | Allmänt | 0 Kommentarer
HALÅÅÅÅÅÅ :)
förlåt bloggen jag har varit tråkig igen på sistone,
har inte alls hunnit skriva & inte orkat heller,
+ att jag har inte varit hemma heller.
och nu är jag hemma, har inte orkat göra nånting speccielt idag.
har bara varit & handla en massa med mamma & sen kört bil,
var inte i skolan idag, fick ta ledigt hela dan :) skönt!
nu ser jag på bigbrother, finlands bb. den är tråkig,
men har inget annat & göra heller.. såå, hade först lust
& festa idag men ändå inte :) är så trött & vill bara sova snart..
imorgon ska jag färga håret, tänkte göra det idag men sen glömde jag bort.
ska iallafall duscha snabbt snart, och sen se tv & sova. har varit väldigt
trött på sistone..varje kväll somnat direkt jag hoppat i sängen.
skönt med helg,kanske imorgon så ska jag göra nånting kul :)
menmen. nu ska jag ut & röka sen se tv , eller någon film :)
sen sova.. jagsaknardig! ♥


KOMMER BILDER IMORGON :)
GODNATTT ALLA SNYGGA.
DRÖM SÖTT OM MIG ;) ♥









Spara mina uppgifter?