HEJ IGEN!

POSTADES: 2009-09-19 - 20:05:38 | Allmänt | 0 Kommentarer
jag har tråkigt. jenni & pasi for o basta nu så,
jag tänkte skriva litegrann nu när jag inte ändå har annat för mig :)
mamma ringde just o fråga vad jag gör & sååå, saknade mig (a)
sen så håller några på smsar helatiden. jaja, nå bra & smsa nu när man alltid har pengar på kortet;D
jag är fortfarande trött, inte för att jag sovit nånting efter natten. sov då typ 4 timmar som jag redan sagt tidigare.. så inte konstigt att man är trött ;/ försöka sova tidigare sen idag..
jag vill fixa mig men jenni låter inte, hon gnäller helatiden att vad fan behöver du börja fixa dig när du ändå är här i skogen bara :D men man vet ju aldrig, kanske man behöver vara lite extra fin även här kanske ;) hahaha. nu iallafall när en ska komma förbi här, har aldrig förut sett honom men dom försöker redan att jag & han ska bli tsm osvosv.. haha nej tack :)
allderles för MYCKET krångel i mitt liv redan annars också, för många killar som springer efter, kan man nästan säga ;s huoh. blir tokig ;/ :) men nu kom jenni & pasi så jag ska börja umgås med dom nu :) om vi far nånstans en sväng eller något..










Spara mina uppgifter?