hejhej :)

POSTADES: 2009-09-02 - 12:48:47 | Allmänt | 0 Kommentarer
jag sitter på skolans datasal just nu, inget o göra så. jag & jenni väntar på att pasi slutar
& sen ska vi o spela BUZZZZ ;D det är skit kul.. hihih :) spelade första gången igår
och det var kul som fan :) först var jag lite utanför, men sen vann jag bara heltiden.
NÖJD ;p hahahha. jag är litegrann trött också, men so?! jag hinner sova på kvällen :)
lägga mig tidigt så jag orkar till skolan lika bra som idag. eller kan man säga så heller? ;)
haha, min väckarklocka ringde så jag ba somna om direkt efter det, men tack till dig
att du ringde o väckte mig :) haha ska inte säga vem men iallafall ;) en snäll person!
hahaha. en som ringt mig kanske 100 gånger på 3-4 dagar. thahaha. men nu ska
jag avsluta. HÖRS :)






Spara mina uppgifter?