HEMMA NU :)

POSTADES: 2009-09-22 - 21:04:27 | Allmänt | 0 Kommentarer
nu sitter man hemma för engångsskull :) som sagt så är jag aldrig mer hemma..
varje dag någonstans typ aussi för det mesta. med mina kära :) ♥
sen kommer sent hem varje kväll.. ska nog lägga mig om ett tag,
se på tv först & sen sova.. + träna på bilskola provet. det är ett MÅSTE.
väntar på att en ska svara på min sms, men verkar inte svara.
eller han är chaffar så kanske han svarar sen. dt är jävligt dålig
väder ;/ usch.. tur så behövde jag inte gå hem från stan ;/
eller när skulle jag behöva gå? :D får alltid skjuts.. (a)
mamma & dom där ska börja kolla på finlands bigbrother,
men usch,jag hatar det ;/ kollar typ aldrig.. dom är så sjuka,
helt cp! men nu ska jag sluta skriva, ska upp till mitt rum & se på tv,
o träna på provet samtidigt, har teoriprov på fredag :) & jag ska klara den,
sen nästa vecka typ någon dag ska jag ha uppkörning, om jag klarar teoriprovet.
GODNATT alla :) ♥

du är sötast!..seriöst! allderles för söt. ♥






Spara mina uppgifter?