jag vet inte vad jag ska göra ;(

POSTADES: 2009-09-30 - 11:41:34 | Allmänt | 0 Kommentarer
jag vet seriöst inte vad jag ska göra..jag hade glömt dig & trodde
att det aldrig mer skulle bli du&jag..nu saknar du mig & vill ha mig tillbaka.
vad sja jag göra? jag vill inte men samt vill jag.. jag hade gått vidare i mitt liv,
hade kul utan att du var i mina tankar helatiden..men du var ibland..
oftast alltid då jag tänkte lägga mig, ensam,och det kändes alltid lika jobbigt.
när jag tänkte att du skulle kunna vara bredvid & hålla i mig tills jag somnar.
kan inte säga att jag inte älskade dig nånmer,för då skulle jag ljuga,
men jag tänkte varje dag att vad spelar det för roll vad jag gör?
jag kommer aldrig mer få älska dig & då tänkte jag att är det nån ide´
att bara sakna en som inte känner samma för mig. SAKNAD! ♥
det var så svårt för mig & lita på dig när du på söndag helt plötsligt
sa allt vad du tycker,du hade inte vågat ringa mig tidigare för att du
trodde att jag hade en ny, inte det..hade ingen, ingen sådär..
förlåt.men inte mitt fel att du har varit svartsjuk & läst min blogg
varje dag. för att jag trodde att du skiter fullständigt i mig,
ocg bryr dig inte ett skit om vad jag gör.. fast måste erkänna att
sött var det ;> jag har inte snokat alls,ingenting på dig..inte nånting.
eller jo, frågat dina vänner om du redan mrå bättre & är frisk.osv,
men inget annat. okej,ERKÄNNER. frågade för lääääänge sen om du hade
någon ny brud :Dmen det var länge sen..du vill se mig på torsdag när du
kommer hem från boden,det kommer bli svåraste jag gjort i mitt liv,
det kommer det..minns inte när jag sist hade sett dig.. snart för 2
månader sen.herregud,jag minns inte enns hur du ser ut ;/
jag kommer inte kunna prata,bara gråta ;( jag är så lycklig..
att jag fick din sms då. och du bad mig att ringa dig.. meen,
men allt är så konstigt just nu,jag är helt borta..helt helt borta!
jag ringer dig ikväll. /j
ennah






Spara mina uppgifter?