SÅ JÄVLA KUL HAR MAN HAFT ;D

POSTADES: 2009-09-06 - 16:47:41 | Allmänt | 0 Kommentarer
Hela helgen har varit helt perfekt. har haft så jävla kul :)
på fredag börja jag dricka med niko & katri, sen kom jessica o dom förbi där :)
jag hade redan tidigare frågat henne att hon far & festar med mig & sen ut ;)
men hon hade annat o göra, sen så for vi ändå  till umppari :)
och vi hade så jävla kuuuuuuuuul :) minns inte enns när jag sist skulle
varit med henne, så vi hade jätte mkt o snacka om osv ;)
vi hade jätte kul bara dansa helatiden & en massa ;P
sen cruisa vi ännu ett tag o sen for hem till jessica med killarna :P
sen igår så var det NÄSTAN likadan dag, umgick med jani & aki hela dan,
sen sov vi nästan hela dan, haha! ;D sen så for domnånstans, o skulle köpa
öl, den andra! andra var chaffis ;p vi tänkte inte börja dricka men så börja vi ändå,
hann just o just köpa öl :) thihih. sen så for vi hem till laura&sofia en sväng,
o drack, sen till jessica o drack ;P sen for vi till umppari, laura&sofia följde med ;)
jessica kom sen efter ett tag ;Doch vi hade igår också så jävla kul.
Qs & peeder följde med oss från umppari, vi cruisa ett tag med kalsu&ari,
sen for vi till jessica ;D fortsätte dricka.. &spela ölspel osv :) funfun!
sen lärde dom oss en sjuk, suck&blow ;) it was fun! menvar så full så jag var helt jävla dålig på det.
skratta bara o kunde inte vara seriös, men jjaja det gick väll :) hihi var riktigt kul & dansa o ha kul på länge.
sen så kom kalsu&aki tillbaka, sen drack vi o snacka skit osv. sen ville Qs&peeder hem,
så kalsu körde hem dom. o sen kom han tillbaka så hade jag nästan somnat! däckat. :D:D
ja just ja jag drack på torsdag också, haha men då var det ingen kul så där.
väntar just att nån ska ringa mig, skulle ringa på söndag, får se :)
men jag är så jävla bakis jag orkar inte skriva mer!

VILLE BARA SÄGA ATT JAG HAFT EN HÄRLIG HELG ;)
minns seriöst inte när jag skulle sist haft så här jävlaaaaaaaaa kul! ♥
tack ni alla! :) jessica,laura,sofija,kalsu,ari + qs,






Spara mina uppgifter?