sheeeeenare! =)

POSTADES: 2009-09-09 - 12:42:01 | Allmänt | 0 Kommentarer
jag mår lite bättre nu, kanske? tänkte dricka varmt oboy nyss, när jag märkte att vi inte hade något o`boy
shiiit! men måste nog ta & värma finrex snart, det borde hjälpa mot feber, o alting.
undra vad det händer idag hoss mig? nej typ ingenting. sitta hemma tror jag,
sova osv. jag vill verkligen vara frisk till helgen, oohjaa! nu var jag & värmde finrex,
måste dricka upp det, har så ont i halsen o överallt. snart ska jag ta en varm skön dusch också,
skönt som fan. just nu pratar jag med johannas lillebror,niko. som är min "morbror" :) ♥
hehe. alltid lika bra o prata med han för han är en som fattar alltid om en har problem,
har känt han jätte länge, fleeeeeeera år. och han är en av underbaraste killar jag känner :)
huhu jag blev trött igen, ska kanske ta o sova ett tag sen efter duschen.
jag ska duscha nu, & har det bra ni alla ♥






Spara mina uppgifter?