Tjaaaaau!

POSTADES: 2009-09-03 - 12:03:41 | Allmänt | 0 Kommentarer
Hejsan, jag sitter hoss pappa & johanna nu :) har hjälpt johanna med o städa.
kom hit så var pappa & jonatan påväg till nikkala, hem till riitta & eero :)
så att johanna fick städa ifred,pappa sa att gå ba in & snacka med henne,
så kom jag in & börja hjälpa till så att hon inte behövde städa ensam,
såja, nu har vi städat nästan hela husen, eller jag har diskat & städat
nonatans rum, han hade stökat litegrann (mycket) :D haha.
jag väntar bara att lillen ska komma hem så jag får leka med han,
men dom kommer säkert inte ännu, fast dom for typ vid 10 nånting :)
men pappa vill säkert låta johanna städa i fredish :) jessssman,
nyss så drack vi kaffe & snacka lite. johanna håller på städar toan nu,
så hon hade ingen mera jobb till min o göra, så jag sitter här nu o skriver.


Idag.. blir det säkert inget speccielt jag ska göra,
ska nog hem sen om ett tag när mamma också slutar jobba,
vet faktiskt inte vilken tid, men vi får ju seee :)
vill först leka med min sötis ett tag :) hann bara pussa han
o säga att fyller syrrans ögonsten 2 år imorgon, så han bara skratta :)
min sötisss! ♥ men nu ska jag o prata med johanna. hejppppaa

någon var liten. måå sötast i världen♥

I LOVE YOU! and i´m gonna take care of you to the rest of my life. littlebrother♥






Spara mina uppgifter?