tråk kväll ;/

POSTADES: 2009-09-09 - 22:57:16 | Allmänt | 0 Kommentarer
jag har inte gjort något alls idag. bara chillat & såå.
sovit litegrann o sen kollat på tv & tagit det lungt.
kollat på idols också nyss, jag vill också.
var ju i idols förra året, men finlands idols :) haha.
gick inte vidare. fast jag hade förväntat mig att jag gör,
var så
jävla självsäker som jag bara kunde, sjöng så bra jag bara kunde.
men tyvärr glömde texten & stod tyst ett tag.. pinsamt!
så jag gick inte vidare. men alla har sagt att jag borde söka igen,
men vi får se! :) kanske nångång. sen har jag bara suttit vid datan hela dagen typ,
inte haft annat heller & göra, för ut ids man inte heller fara när man är så här sjuk
som jag är nu. inte alls kul ska ni veta ;/ kan inte andas ingenting. hyjja! :/
sen hostar jag typ hela jävla tiden, det är jobbigt ;/ måste dricka något helatiden,
och sen blir jag bara pissnödig :'D thaha! istället det än hosta 24/7. o fyfan,
skönt iallafall att tungan inte är alls svullen just nu. :) nu ska jag börja se på tv,
sen försöka sova. så godnatt ♥










Spara mina uppgifter?