blir ändå att stanna hemma!

POSTADES: 2010-04-12 - 16:53:59 | Allmänt | 0 Kommentarer
nu har jag ätit :) åt ris & köttfärs. syrran & mamma for redan.
å jag orkade ändå inte följa med dom. stannar hemma å bloggar
istället ((; ska snart på promenad med hunden! orkar inte sitta
inne när det är så fint väder, jag är duktig har inte rökt en enda
cigg idag ;p STOLT. men nu när jag har ätit & inte längre mår
dåligt så blev jag röksugen. jag lyssnar på musik & funderar på
att gå å röka nu för är så jäkla sugen.haha onödigt att skryta när
man dirr efteråt tänker gå ut å röka ;p men whaterver! endast då
jag har bra sällskap eller när jag har världens bakis då kan jag
vara utan cigg en hel dag..min ex rökte ju inte,kanske alltid då
å då.så alltid jag var med honom hade jag ingen lust att röka själv
heller,så då kunde jag vara utan hur länge som helst :) han försökte
alltid få mig att sluta men vad kan man göra åt saken att man är dum
å inte kan sluta röka!?finns inte så mkt att göra.mamma å dom kom
ju med mkt cigg till mig när dom kom hem från resan.jag har jätte
lust att dansa & lära mig en massa dans! dansa som christina aguilera
på den här... NICE!







Spara mina uppgifter?