du är underbar <3

POSTADES: 2010-04-24 - 22:52:41 | Allmänt | 0 Kommentarer
du gör mig så glad! helt överdrivet att nån får mig att bli så här lycklig ;)
du gör det bara genom att säga några ord till mig.im so happy happy im so happy happy ;)
min sötnos somnade redan,direkt han hoppade i sängen så somnade han, så söt

nu hör jag sötnosen snarka, :) måå! åch blir bara mer trött själv. ska nog gå sova bredvid honom snart :)
Tinga sover också så sött under stolen jag sitter på! hon är så sweet, vill alltid vara där jag är!
fast hon sover, å så stiger jag upp tar det en sekund tills hon är efter mig ;) så gulligt!
Idag förresten när vi var ute tidigare ville Jonatan leda Tinga, så söta & gulliga dom var :)
Tinga är så duktig när hon kan vara så fint med småbarn, speccielt Jonatan! det är viktigt för mig, eftersom
Jonatan måste kunna komma & vara hoss syrran alltid, fast Tinga blir större måste hon ändå kunna
vara lika fint med Jonatan & andra småbarn.. det är en så himla viktig sak, eftersom jag vill inte att min hund
blir en "barnhatare" , att man får alltid vara rädd att den biter eller hoppar på en barn! gud så hemskt det vore.
därför ska jag se till att Tinga är mycket med Jonatan så att hon lär sig & så där. =) blir bara tröttare & tröttare
helatiden, så jag måste nog sova snart! tror jag ska kolla en film & sedan sova :) måste ändå orka vakna med mina
2 SÖTNÖTAR på morgonen, äta frukost & sedan fa ut & leka å allt möjligt! så kul så :)

JAG ÄLSKAR MIN LILLEBROR ! !








Spara mina uppgifter?