fortsätta sova?!

POSTADES: 2010-04-11 - 20:36:06 | Allmänt | 0 Kommentarer
hejhej bloggen :)
inget av mina planer blev av så jag blev sur å sov istället.
sov i kanske 2 timmar å det var skönt. vakna först för kanske
45 minuter sen. gick dirr ut med hunden, jag är fortfarande så
sur när dagen inte blev som jag ville, så jag tror jag ska lägga
mig igen här snart! hoppas mina pengar kommer imorgon så ska
jag direkt fara å sola ett par gånger nu på veckan som kommer,
+ att betala alla räkningar å dedär. sen kanske shoppa om det
blir över nå pengar har mkt räkningar å shit. åhh jag hatar räkningar.
iallafall så tror jag jag ska ta det chill bara nu, ska duscha en andra
gång för idag nu, svettades skit mycket när jag sov,men det är för
att jag hade en hemsk mardröm!! vill aldrig mera drömma något
lika hemskt å äckligt. ska nog börja se nån film snart & sura eftersom
jag inte fick nånting jag ville idag. å nu är jag ruggi sugen på godis
men kommer inte kunna få godis nåmer idag, eller jo kanske om
mamma är snäll å ids komma med godis till mig (a) skriver
efter filmen å duschen.



orkade inte va snygg igår.. vad tycker ni bättre med hårförlängningen
eller utan ?!?






Spara mina uppgifter?