god kväll alla söta ;)

POSTADES: 2010-04-14 - 21:45:30 | Allmänt | 2 Kommentarer
jag har haft en verkligen bra dag idag :)
å nu blev jag just glad för en sekund sen ;)
har vart å solat idag, å tycker jag blev riktigt
brun! sen har jag shoppat lite nya smink &
lösögonfransar då.. vad har jag annars gjort?
jo varit å hälsat på hoss mormor å morfar,
har sett dom sist för ett ganska bra tag sen.
min dag har varit rolig å har inte surat alls idag,
inte vart på dålig humör heller, ledsen bara för
började sakna min morbror ♥ det är musiken
som ibland gör det,vissa låtar som påminner
mig så mycket om honom, å finns dagar då
låtarna bara är för mycket,idag har det varit
en dag som sån! men nu ska jag fixa en grej ;D
skriver sen..
PUSSSSSSSSSSSSSSSSSS







Spara mina uppgifter?

svar : klart du får länka mig sötnos :) puss

Publicerades den: 2010-04-14 | Klockan: 21:53:39

svar : visst är den :D finns att köpa på modekungen. se ;) puss på dig snyggtjejen !

Publicerades den: 2010-04-14 | Klockan: 22:25:39