god morgon allihopa

POSTADES: 2010-04-13 - 08:03:23 | Allmänt | 0 Kommentarer
Dagen har börjat bra!
enfast jag blev lite smått sur,
när jag vaknade klockan halv 5!
minns då inte enns när jag sist
skulle vaknat så hemskt tidigt.
men nu är jag faktiskt glad att
jag vaknade så tidigt :') har vart
på promenad med hunden,å det
är jätte fint väder.solen skiner å
det var varmt ute! inte så varmt
att man skulle kunnat ligga ute å
sola ännu men. snart är det möjligt
när det blir sommar ;) åh så skönt!
taggar som bara den! klockan är nu
08.00, å jag tänkte faktiskt att jag
ska ta å somna ännu ett tag, sova
typ i en timma eller så, jag vet att
det blir så att när jag nu vaknat så
himla tidigt så blir det då så att jag
senare idag är sur som satan på gatan!
så jag ska försöka somna om,det blir
svårt eftersom solen lyser rakt in i ögonen
från fönstret ;/ får försöka sova ändå :)
HAVE A NICE DAY SWEETHEARTS!
glöm inte min frågestund,jag vill ha frågor!






Spara mina uppgifter?