GODMORGON MIN FINA BLOGG ;)

POSTADES: 2010-04-19 - 08:57:23 | Allmänt | 0 Kommentarer
vad ska hända idag? jag har vaknat & skulle haft min möte nu.
men jag kom ju ihåg det å skulle aldrig hunnit dit på 10 min så ;s
fuckfuck! hoppas inte allt skiter sig nu, jag slutar i värsta fall
att få pengar. niiiiiiiiiice! nej så jävliga tror jag inte dom är ändå?
har ju ändå fått jobb, nästan iallafall, vi får hoppas på det bästa ;)
nu är det måndag. en tråkig dag, kommer nog inte att hända mycket,
hoppas jag får prata med
den perfekta idag. ähh jag vill men jag vill inte!
inget kommer nog ändå att ändra sig? det är jaag helt säker på.
nu ska jag iallafall ut med hunden, det är soligt ute :) efter det ska jag
fortsätta sova & förhoppningsvis drömma något very sweet so i'm happy
when i wake up again ;) tähähäh puss



and i will always love you!







Spara mina uppgifter?