"Gomorron"

POSTADES: 2010-04-20 - 12:16:25 | Allmänt | 0 Kommentarer
hihi heej :) anledningen till att jag var glad igår behöver ni inte veta!
förlåt, ville inte vara dryg men, måste ändå tänka lite vad man skriver
här för vem som helst kan ju läsa, å speccielt DU skulle inte fått se det!
nåmen jag har iallafall vaknat för något tag sen, matat hunden, vart ut
en snabbis, sen duschat :') vad annat? inte nånting tror jag.. nå iallafall,
just nu lyssnar jag på honolulu lady, jag gillar låten ;p hähä! den är sjukt bra.
håller på skriver med jabbzu igen, annars har jag tråkigt. J , J & J hade ringt
igår ännu 4 gånger senare på natten, säkert då åxå frågat om jag följer med
& cruisar men min telefon ringer som sagt för fan inte . . ! måste köpa ny tele.
så less på att helatiden gå med telefon i handen för att man ska se om nån ringer.
å så kolla jag ju aldrig filmen jag skulle, får bli idag. . orkade igår helt enkelt bara inte,
eller hade kanske annat & göra ;) well . . hur som helst, så kollade jag den inte. syrran
hade åxå ringt nyss, Tiia alltså, undra vad hon hade & säga?! skit länge sen jag snackat
med henne, men dom flytta ju ihop med hennes kille i lörsdas :) mysigt! jag vill åxå ha
en pojkvän, någon mogen kille som det går att bo tillsammans med, å sådär ja ni vet
säkert vad jag menar. . vill ju ha dig, men det blir aldrig så ändå, så det är ju bara att
gå vidare i sitt eget liv, det är väl allt jag kan göra! vet inget lika jobbigt än att sakna
en man aldrig ändå får. . inga kärlek's stories today, less på att enns tänka på den
äckliga orden! eller egentligen så är den ju inte äcklig, men just nu tycker jag det.
känns bara som att jag är den enda som är ensam (?) å att alla andra har någon. .
jag är inte ensam, har ju min lilla sweetie som just nu åxå ligger bredvid mig &
sover! men menade inte riktigt så ändå, ähh jaa! nu ska jag koka kaffe & sen
fixa till mig. tjaode!








Spara mina uppgifter?