HAHA!

POSTADES: 2010-04-16 - 22:27:30 | Allmänt | 1 Kommentarer
Postat av: anna

har du funderat på fettsugning nån gång? :) fyfan va pinsamt.

 

haha hörrudu, för det första vågar du inte skriva så att din bloggadress syns?

så jag får en känsla av att du inte själv är riktigt nöjd med dig själv eller

ditt utseende, nån ideé å börja kalla andra för "fetto" å ändå inte våga

visa en bild på sig själv?HAHAHAHAHAA har du nånting å klaga på så behöver du vara anonym?

HAHA så jävla barnsligt liksom.. jag väger inte 100 eller 200 kilo, å tycker inte

själv jag är nån FETTO! men jag bryr mig inte vilken idiot du än är, jag är nöjd

med mig själv, har riktigt bra självfortroende, & jag skiter fullständigt i vad du

eller någon annan tycker om mig/min kropp! Gå du på fettsugning ifall det behövs?

hahhaaa so get a life shithead ;D

 







Spara mina uppgifter?

Anna ;) ❤

jag måste bara fråga.. tycker du själv att bilden på något sätt är snygg? dra in magen mer nästa gång ;) Ps.. jag äger ingen blogg

Publicerades den: 2010-04-17 | Klockan: 22:23:55