hej på er ;P EN GLAD JENNA HÄR

POSTADES: 2010-04-15 - 13:49:19 | Allmänt | 0 Kommentarer
nu har jag varit på min möte :)
den gick
bättre än jag hade trott.
riktigt riktigt nöjd! sen har jag varit
hoss pappa :) å pappa ringde en hans
kompis å försöker få ett jobb åt mig
hoss han. ganska så kul :) hoppas jag
får jobb dåe! skulle vara jätte nöjd :)
allt börjar tydligen att ordna sig i
mitt liv nu, SOM TUR ÄR! nu ska jag
iallafall hoppa in i duschen,känner mig
riktigt svettig! usch..men wish me luck
att jag får jobbet ;) tack sötisar ♥
var jätte kul att se min söta lillebror
åxå, har saknat han jätte mycket!
men pappas kompis skulle höra av
sig ikväll om han behöver mig dit ;)
men nu ska jag duscha, skriver senare!
pusshejdå. nu är jag så GLAD att jag
älskar er alla!! :) haha..







Spara mina uppgifter?