hejhalå bloggen ;D

POSTADES: 2010-04-20 - 17:27:20 | Allmänt | 0 Kommentarer
nu har jag varit ut med Tinga, det är fortfarande ganska så fint väder.
solen skiner fortfarande LITEGRANN. jag som ville sova så blev inte av.
för börja skriva med folk på msn o så där så, nej men jag ska inte ta
powernap ska vaka & sen lägga mig tidigt ikväll ;) blir nog bäst så?!
jag är bara på dåligt humör när jag är så trött så jag har ingen lust
att göra nånting. hmh! men nu ska jag iaf ut igen så jag kanske blir
lite piggare? efter det fa ut på stan en sväng & kolla efter skor &
sådär. kanske köpa hårfärg, eller så inte. . nu när mitt hår bötjat
må bättre igen. ska nog ändå vänta att tag till innan jag går & färgar.
blir annars så risigt & fult igen. men now i have to go ;D hörs ikväll!
/jennah








Spara mina uppgifter?