HEM TILL MAMMA

POSTADES: 2010-04-12 - 18:49:09 | Allmänt | 1 Kommentarer
känner mig lite ensam just nu. å har ingen lust att vara hemma ensam ikväll.
så därför ska jag hem till mamma. så härligt ska basta å grejer :) annars också
frysit hela dan så. ska bli skönt att ligga i bastun & mysa ;) njuta av några kalla öl.
woho! äta godis som jag redan igår var sugen på. yammii! min lilla tös sover, å jag
är själv åxå trött men mamma ska hämta mig helt snart så jag måste börja packa
grejerna som jag behöver hoss mamma.kommer säkert hem imorgon, skulle jag tro!
eller är nästan säker på det. ska ta min egna data med hem till mamma så jag kan
blogga så mkt jag vill ;D kommer ändå ha tråkigt ikväll när mamma å syrran sover
så då är det bara att blogga all night long! det kan vara kul åxå :) när man inte
har annat för sig. ikväll blire att kolla film & blogga. visst äre kul när jag har börja
blogga MYCKET igen.. det var ju ett tag sen då jag inte bloggade alls. när jag inte
hade någon data hemma hoss mig! nu har jag det å det är så sjukt skönt :) nåja.
nu ska jag iallafall packa ihop grejerna jag ska ta med till mamma. . .
BLOGGAR MER IKVÄLL ;) läs sötisar! ♥
missing you... ♥ /jennah!

gammal bild på mig.. då jag hade svart hår!






Spara mina uppgifter?

Usch fy fan alltså! Sjuka människor som håller på så där.. visst får man festa med på ett nivå där man respekterar andra som bor omkring sig. Men att hota med poliser och hålla på så där, nä fy usch!

Publicerades den: 2010-04-12 | Klockan: 19:25:27