hur kan man sakna någon så det gör så här jätte ont i hjärtat?

POSTADES: 2010-04-13 - 18:50:35 | Allmänt | 1 Kommentarer
liksom jag kunde aldrig tro att jag kommer sakna dig så här sjukt mycket,
mina känslor för dig kommer aldrig i hela mitt liv att ! jag kommer älska
dig tills mitt hjärta säger stopp! jag kunde aldrig trott att en tjej kan vara
så här kär som jag är i dig fortfarande.jag sitter & undrar om jag nånsin
kommer att glömma dig eller kunna leva utan dig? KNAPPAST! jag har aldrig
förut känt så här för någon annan, & jag mår dåligt varje dag när du inte finns
nära mig. vet du alls hur mycket jag älskar dig?! jag hoppas du fortfarande läser
min blogg varje dag som då förut, kanske du inte bryr dig alls. kanske du har
glömt mig å inte längre tänker på mig enns,kanske du är lycklig utan mig.
men det är INTE jag. jag tänkerdig varje dag, saknar dig varje sekund å
älskar dig mycket,mer,MEST! jag vill inte leva utan dig, säg om det finns nånting
jag kan göra för att få ha dig som min igen? finns det nånting jag kan göra? du är mitt
allt å jag vill älska dig igen! jag är inte hel utan dig, jag är ingenting utan dig.
när jag hade dig var jag glad varje dag änfast jag var på dålig humör var jag ändå
LYCKLIG när jag hade dig.. ingen kommer nånsin kunna älska dig mer än jag! jag
gjorde vadsomhelst om jag fick vara din igen! jag kommer ihåg första gången du
kolla på mig & smajla, det var något finaste jag nånsin sett! jag blev direkt kär i dig.
jag kommer ihåg första kyssen, å det känns som det var igår! jag älskar dig så mycket.
jag hoppas du förstår det ännu någondag & att vi hör ihop.









Spara mina uppgifter?

Visst är han :)

Min lilla pupsi ;P haha

Publicerades den: 2010-04-13 | Klockan: 21:11:06