KÄRLEK, SKOLA, FAMILJ, VÄNNER, FJORTIS, DÅLIGA TIDER & ÖVRIGT.

POSTADES: 2010-04-09 - 23:48:48 | Allmänt | 0 Kommentarer


KÄRLEK:

Är du kär just nu? - ja0.

Har du någon kille just nu? - inge svar.

Har du sagt att du gillat någon för skojs skull? - tror inte de?

Vem kysste du senast? måste jag säga?

Vem kramade du senast? vem har de varit? haha

Är det okej att din kille hånglar med en annan tjej?- aldrig i hela mitt liv


SKOLA:

Är du duktig i skolan?- jag skulle kanske vara dt.men jag är ingen skolamänniska

Har du bra betyg? - hade det först i nian när jag försökte ta skolan lite mer allvarligare.

Har du fått göra om ett prov någongång? - mer än engång

Har du fått ett bra resultat på ett prov? - jajamen!

Sköter du dej i skolan? - går inte skola.

Har du tuggat tuggummi under skoltid? - ja?

Haft mobilen på lektionstid? - jo dt också


FAMILJ:

Hur många är ni i din familj? - allderles för måånga.

Trivs hemma? - jodå? :)

Har rymt hemifrån för att du inte orkat med familjen? - jo när jag var en jobbig tonåring

Har skrikit och slagit din mamma? - har hänt..

Har fått en rejäl utskällning på sistonde? - hmm..

Har du kallat någon i din familj för diva, idiot, cp, osv.?- jadå

Du älskar din familj oavsett vad som händer? - såklart


VÄNNER:

Du har vänner? - det har jag.änfast jag nu är less på nästan dom alla ;s

Du brukar vara med? - olika

Älskar du dina vänner hur de än ser ut? - det är inget jag kan göra åt saken, kan inte tvinga en å banta eller gå på operationer.. så ja!

Är det okej att ha kill-kompisar? - det är det, men om man har ett förhållande kan det vara lite svårt att ha dt.

Har du pussat någon av dina kompisar? - yess

Skulle du kunna döda någon av dina kompisar? - needå?

Har du blivit av med någon vän på sista tiden? - ja0.


FJORTIS:

Du sminkar dej varje dag? - typ

Putar med läpparna på kort? - haha det har blivi en vana ;p gör det automatiskt alltid jag tar bilder.

Tar kort på dina bröst? -  kan hända (a)

Använder foundation på läpparna? - intee?

Super dej packad varje helg? - inte varje..men nästan?

Du har kysst en tjej? - har hänt

Du plattar håret och har en typ fjortisfrisyr? -plattar ja men inte alltid

Ditt hår e knallblont? - nästan;)


DÅLIGA TIDER:

Vart på dåligt humör den senaste tiden? - ja

När grät du senast? - igår tror jag.

Du har gråtit över en kille du inte kunnat få? - hm. nångång jag vart yngre säkert

Du har slagit ner någon? - jaa

Du har skadat någon med flit? - tror jag har iallafall när man bråkat med nån


ÖVRIGT:

Motto? - allt går om man vill

Film? - titanic.men finns mkt bra filmer

Musikgenre? - lyssnar på olika

Lyssnade senast på? - solid base-push it

Var det här kul? - helt okej








Spara mina uppgifter?