ledsen? less? slut? GLAD... sen igen ledsen.

POSTADES: 2010-04-09 - 12:06:15 | Allmänt | 0 Kommentarer
men varför? vet jag inte enns själv. . allt är nog inte som det ska.
inte för att nånting nånsin ligger i rätt plats i mitt liv :D allting är lite kaos everyday.
vad är det som fattas i mitt liv? faktiskt allting, jag har ingenting kvar som gör mig glad å
lycklig varje dag.. allt det har försvunnit. såklart har jag min familj, lillebror, hund,osv.
men inga bra vänner nåmer, bara såna som snackar skit & är falska, det är jag så LESS på,
jag tycker dom kan sluta förstöra på mitt liv å fortsätta leva sina egna, om dom har såna ?!?!
Det är bara dig som jag fortfarande saknar, änfast jag inte snackar om det till någon. jag
borde ju vara glad å ha ett bra liv, men det verkar inte på något sätt gå utan dig..
vad kan man göra åt saken? hur kan jag vara lycklig igen? å annars också må bra?
tell me how, i will do whatever it needs to be happy again! vad som helst!
jag har tänkt mycket på att flytta iväg härifrån, skulle det hjälpa? slippa alla äckliga
skitsnackarna å allt annat.. jag har fått så nog med allt skit här.. ändå flytta själv känns
ingen bra! det skulle vara en stor sak, som skulle kanske ändå inte kännas bra nån annanstans.
man vet ju inte.. kanske jag skulle trivas hur bra som helst där?! eller så inte.. jag vågar inte ta
stora steg i mitt liv, å jag gör oftast alltid så dåliga beslut i mitt liv, såna som man ångrar
efteråt eller så direkt nästa dag..jag vill bara till åbo hem till min "syster", det är alltid lika
skönt att få prata med henne, hon har haft det svårt nästan hela hennes liv.. hon vet så mycket,
å hon kan få en & må bra! så lätt.. jag vill seriöst slippa allting iallafall för en stund. men vad är
det jag vill med mitt liv egentligen? det vet jag inte, har ingen aning.. om jag hade skulle jag inte
vara här & må dåligt nånmer. ni orkar kanske inte läsa när jag håller på grina om mitt liv till er,
men jag vill inte prata heller om allting, jag vet att livet kan vara värre än mitt är.. så stora
problerm har jag ändå inte..men jag har alltid varit så att jag vill inte mista folk, inte må dåligt,
jag börjar må dåligt så himla lätt, behövs inte mycket för att man sårar mig.. inte alltid, ibland
skiter jag i all skitsnack man får höra, men sen finns det dagar då jag är väldigt känslig å
bara en ORD kan såra mig! J ska komma hit snart, vi är fortfarande kompisar fast vi har bråkat
MYCKET på sistone, vi ska laga mat & försöka snacka ut allting.. nu ska jag börja discka & grejer.
hörs sen ♥






Spara mina uppgifter?