littlebit more about me ;)

POSTADES: 2010-04-09 - 23:22:27 | Allmänt | 1 Kommentarer
  1. Jag heter Jenna Maaria Pöyry
  2. Är 18 år gammal, fyller 19 i Maj
  3. Jag älskar att lyssna på musik
  4. Jag har just skaffat mig en hund, en schäfer som heter Tinga
  5. jag hatar att älska från hela mitt hjärta,för har insett att man aldrig glömmer då!
  6. jag har haft babyfeber sjukt länge..flera flera år
  7. jag älskar barn! nu har jag börja älska hundar också när jag skaffat mig en.
  8. jag kan aldrig glömma min morbror som dog snart för åtta år sen,tänker på han varje dag
  9. jag kan inte längre färga bort mitt blånda hår,det är inte jag med ett annat färg.
  10. jag orkar inte vara snygg varje dag..tycker om att gå i mjukisbyxor alltid då å då.
  11. jag älskar att sminka!
  12. kan inte längre vara utan hårförlängning. känner mig naken utan de.
  13. jag blir tokig om jag ej har data!
  14. min telefon ringer inte om nån ringer.. så går typ helatiden med min telefon i handen
  15. jag älskar smycken
  16. jag har börja ÄLSKA städa när jag flyttat hemifrån
  17. kan inte leva i min lägenhet om det är stökigt,håller nästan helatiden på städa
  18. jag lackar mina naglar nästan varje dag alltid med rosa nagellack.
  19. jag gillar mina ögon alltid då dom ser blåa ut. (dom är gröna i verkligheten)
  20. jag håller på tar körtkort, har bara teorin & uppkörningen kvar
  21. ibland kan jag tycka jag själv är snygg. men det är inte ofta
  22. jag tänkte söka till finlands bigbrother men blev inte av.
  23. köra bil är nånting jag älskar mest
  24. förut tyckte jag inte alls om öl, nu tycker jag om smaken väldigt mycket!
  25. jag vill åka utomlands.
  26. jag vill flytta bort härifrån hatar mina grannar! dom är så fittiga!
  27. jag var skit jobbig som mindre. var alltid elak mot alla,speccielt min familj.
  28. jag älskar att gå i klackskor (men inte på fyllan) :D
  29. jag hade skit dålig självförtroende förut, nu är den jävligt bra!
  30. jag kan inte gå skola, det är inte nånting för mig.
  31. killar tycker mest på mig: ögonen,brösten:s,rumpan osv.
  32. har fått höra engång av en kille att: "jag kommer aldrig glömma dina mjuka underbara läppar"
  33. jag har lovat mig själv å andra att jag ska ALDRIG testa droger
  34. jag vill ha barn!!
  35. jag har piercing i naveln,läppen & tungan
  36. jag hatar att betala räkningar
  37. har haft 2 riktiga pojkvänner i mitt liv.
  38. jag spyr om jag ser håriga killar. usch
  39. jag hatar att min pappa aldrig läre mig svenska när jag var liten. har fått själv lära mig först när jag börja gå i skola i happis när jag började 5:an..
  40. jag har kört bil utan körtkort (annars också än i bilskolan)
  41. jag vill ha siliconbröst fast kanske inte nåmer ;) när killar är nöjda med mina. hihi;)
  42. jag skulle aldrig trott jag kan bo ensam, men nu tycker jag det är kul
  43. jag vill gå lite ner i vikt. ha en lite finare kropp
  44. jag kan inte riktigt bestämma vilken bil jag vill ha. finns så många snygga
  45. jag hatar att vara elak mot folk.för jag blir ledsen efteråt typ direkt
  46. IBLAND är jag väldigt känslig. men sen ibland väldigt väldigt hård av mig å låter inget såra mig
  47. jag har världens sötast lillebror!! deni(;
  48. jag älskar att sola & vara snyggt åch brun(;
  49. fick aldrig förut bakis när jag drack, nu för jag alltid det ;o
  50. varför är det så att jag kan va utan cigg en hel dag nuförtiden.. men om jag är sur måste jag röka helatiden!?
  51. jag kan inte leva utan facebook nåmer.
  52. jag går jag inte ner i vikt änfast jag äter jävligt dåligt när jag bor inte hemma nåmer?
  53. jag ska tatuera mig här snart
  54. jag älskar att blogga å läsa bloggar
  55. jag har druckit mig full första gången när jag var 12 år
  56. pussat en kille första gången jag var 5 år, i en garderob & jag vet han i läppen
  57. jag önskar jag har körtkort när jag fyller 19.
  58. just nu är jag less på mitt liv
  59. jag saknar att gå i skola litegrann men vill ändå inte gå i skola
  60. men jag vill endå ha jobb å allt dedär.
  61. jag tror att jag kommer bli en jätte bra mamma någondag.
  62. min dotter's namn ska börja med J eller D, å min son med A,D,S eller något sånt
  63. jag gillar mitt namn! tack mamma & pappa att ni gett mig så fint namn.
  64. jag vill bli fotomobell eller något sånt.
  65. om jag inte får det jag vill ha är jag sur typ resten av mitt liv
  66. jag älskar att shoppa & men inte att slösa bort mina pengar.
  67. just nu är jag glad att det här snart är slut så jag får gå & röka ;) röksugen
  68. jag hatar när min låtsaspappa alltid klagar på mitt smink & hårförlängning.
  69. jag kommer nog vara blånd till resten av mitt liv.
  70. jag tror jag kommer ångra stora tatueringen jag ska ta när jag är gammal mummu.
  71. jag hatar att vara singel för då går jag alltid å gör en massa dumt!
  72. jag tycker folk som snackar skit om en, egentligen är avendsjuka på den eller så!








Spara mina uppgifter?

Anonym ❤

fan fjortisar borde utrotas

Publicerades den: 2010-04-11 | Klockan: 22:39:50