noʎ ǝʌol l ʎqɐq

POSTADES: 2010-04-19 - 23:34:38 | Allmänt | 0 Kommentarer
god kväll :)
jag sitter hemma & småsurar lite,jag hade haft möjlighet att göra massa kul ikväll.
fara & cruisa med grabbarna & ha kul, men dumma jag tackade nej till dom & sitter
tydligen helldre ensam hemma framför min data. . vadå datanörd?! kan man vara mer idiot?
knappast! kan bara inte sluta tänka på honom, å känns nog fortfarande fel att enns vara &
umgås med andra killar -.- åh, im so so stupid! nu kan jag inte längre ringa dom & säga att
jag följer med ändå . . BLIR EN TRÅKIGTRÅKIG HEMMA KVÄLL! men jenna, skyll på dig själv!
ska börja se på film snart iallafall,

Inglourious Basterds

ska det bli . . nåjo! vad ska jag skriva nu om dåe? eller ska jag bara sluta skriva..
kommer ändå inte skriva något vettigt! mina tråkiga inlägg, kul & läsa? haha i don't think so!
men iallafall, jag är sugen på nånting gott. jävla mens! sjukt jobbigt när man har mens för
då håller jag på käkar som en som väger typ 300 kg! snart är jag en som inte kommer upp
från sängen utan lyftkran. HAHA! nåmen, jag ska fortsätta snacka med japzu på mese nu!
;););););););); . var bara tvungen, åååh! jag vill sova med någon. inte ensam, det är jobbit.
nu ta en cigg, snart blire film (; sen drömma söta drömmar!






Spara mina uppgifter?