problems ?!?!

POSTADES: 2010-04-12 - 11:22:39 | Allmänt | 0 Kommentarer
jag är sur nu! haha, tro inte nu att jag är det varje dag :)
eftersom jag var det igår å så idag.. men betyder inte
att jag surar varje dag ändå :) hhihi! alla verkar haft nå
jäkla problems idag, alla har försökt väcka mig idag fan
värsta tidigt.. (?) hallå, jag sover om jag inte måste
vakna nånstans.. vad gör annars en som inte går skola
just nu? vad gör en som inte har liksom nånstans att vakna
till? hunden måste jag ju ta hand om såklart å därför vakna
tidigare men.. jag hatar er! behöver inte ringa klockan 7 ändå.
låt en sova förfan! men nu ska jag sluta sura iallafall :) börjar
om denna inlägg.. hej sötnåsarna :) hur mår ni idag? ♥
bättre?! :) jag har städat direkt idag jag vaknat därför också
jag är lite smått suris, orkar inte städa varje dag fast städa
är kul nuförtiden. vad ska hända idag? :) ska iallafall fortsätta
städa nu & sen ska jag duscha å fundera på vad jag ska hitta
på idag. har ont i huvudet för jag känner så mycket hat just
nu! ska försöka lugna ner mig nu.. pusselipusspuss! ♥






Spara mina uppgifter?