sova?!

POSTADES: 2010-04-16 - 00:19:27 | Allmänt | 0 Kommentarer
jag är så himla trött, idag sov jag ju faktiskt lite länge än igår & i förrgår.
men inte så mkt längre ändå, fast jag fick panik när jag vakna för jag
hade ju min möte idag. skulle hinna fixa mig & allting. jag undrar bara
hur jag kommer kunna sova nu? när jag tänkt på dig å en massa annat
idag, å nu när jag är ensam hemma hoss mig ;o känns konstigt för jag
har ju som sagt varit hoss mamma nu ett par dagar, känns konstigt att
vara ensam hemma med hunden helt plötsligt! ändå på sätt å vis skönt,
har fått gråta utan att mamma ser & blir orolig :( för det blir hon direkt
jag gråter, eller hon brukar se direkt om nånting är som det inte ska..
jag mår inte alls bra, vill inte sova ensam. jag behöver bara dig ♥
hur kan ens liv kännas så meningslöst? var glad tidigare p.ga jobbet,
som jag inte ännu vet om jag får? men när jag kom hem idag så hade
jag fått ett brev från arbetsförmedlingen att dom hittat perfekt jobb
åt mig, jag blev glad.. det är bara helgjobb, på en krog i torneå :)
känns ju helt skönt, men vi får se hur jag gör.. just nu har jag ingen
ork att tänka på hela saken! har mycket annat att tänka på :(
dör av saknar.. ♥







Spara mina uppgifter?