tjenatjena ;p

POSTADES: 2010-04-26 - 12:34:11 | Allmänt | 0 Kommentarer
har inte hunnit skriva idag, eftersom jag & lillebror vaknade
först klockan 9.00 och så åt vi frukost & strax efter kom pappa & johanna
vi drack kaffe & snacka lite, & sedan for dom! saknar min lilla tös redan nu, ♥
jag hatar att sakna dig, men jag älskar att älska dig!
Sen har jag varit ut med hunden, & sen kom min granne Carolina ut med hennes
schäfer & dom lekte ju ett bra tag, så nu är min Tinga trött iallafall sover där under stolen
som vanligt :) Ringde J.J.S just, & frågade vad dom ska göra idag men dom hade just vaknat
med J.J.M :) haha! Så får se vad jag ska hitta på idag :) Vi skulle nog senare ikväll & leka igen
med hundarna :) Alltså jag & Carolina, & hundarna. O så tror jag att mamma också kommer
en sväng idag, hon var ju sist på lördag så :) Jag ska iallafall duscha snart!
så, vi höres!






Spara mina uppgifter?