tomorrow ;)

POSTADES: 2010-04-29 - 19:11:47 | Allmänt | 0 Kommentarer
imorgon är den länge längtade vappen ;) skönt som faen!
var just & handla lite med J, hon köpte hårfärg åt mig =D
eftersom hon tvingar mig att färga håret brunt istället för blånt,
men jag vill inte det, det är onödigt eftersom jag kommer inte
länge att trivas med brunt hår, kommer färga bort det direkt!
som jag för ett tag sen skrev att jag kan inte ha någon annan hårfärg
än blånt, har blivi van med att ha blånt hår så det är helt omöjligt
att ha någon annan färg! men vi får se, kanske man färgar så att håret
är brunt men under håret är blånt? då är man inte helt brunett ändå ;) haha!
eller sen så att jag är blånd men underhåret är brunt! we'll see!
vill ändå kunna använda min blond hårförlängning nångång, å om jag har blånt underhår
så då kan man använda det ju :) får se vad det ska hända idag, säkert inget speccielt.
men imorgon hoppas jag på en världens bästa kväll! ♥ har bara inte en blekaste
aning om vad jag ska göra imorgon (?)
men vi hittar säkert på en massa kul tror jag ;) i bra sällskap har man kul ;)
är det inte så? menmen, nu ska jag vänta på att J ringer mig & kommer
å färgar mitt hår, efter det blire nog tsilla eller så kanske fa nånstans en sväng :)
men vi hörs! senast imorgon, men jag tror jag kommer skriva ikväll också :)
PussPuss!♥♥






Spara mina uppgifter?