Tråkigt eller hur vare nu?

POSTADES: 2010-04-06 - 21:39:59 | Allmänt | 0 Kommentarer
Sitter å gör absolut ingenting, tråkigt har jag som fan iallafall.
håller på tar skumibilder på mig själv. kul va? aa men iallafall,
blev just helt kär i en låt. helt absolut bäst, ska lägga in videon
på inlägget :) vad gör jag annars då? ja, lyssnar på sköna låten iallafall :)
har ont i huvvet som fan å därför vill jag typ sova.. men ändå inte..
Utgång imån ;) hoppas det blir av.. har lust som fan :) umppis here i come--->
hoppas L eller J följer med mig.. då blir det fan kul :)
dom båda har skola på torsdag men hoppas endå nån av dom följer med
endast engång varit ute med L men då hade vi iallafall kul ;)
J har jag aldrig vart å festat med,eller jo då hon ännu var underårig å kom inte in nånstans..
om jag ska ut imån ska jag ha så jävla kul.. HOPPAS jag! jag håller seriöst på blir
tokig när jag har så ont i huvvet :( ajjjjdå! ska nog chilla ett tag & hoppas
på att det går över. Puss på er! ♥

Tråkigt eller vad?!






Spara mina uppgifter?