tsägä dägä dägä dägä buga buga buga buga laga laga buga buga langa asereje haha hihi HAhagubagu bagu bagu baka baka

POSTADES: 2010-04-28 - 14:21:41 | Allmänt | 1 Kommentarer
haha :D jag är trött & har ingen ork att göra något!
borde städa, mamma kom med nya städgrejer till
mig igår, men har städat lite, får göra resten senare
ikväll fast! jag vill sluta röka, hjälp mig med det!
om jag inte slutar, kommer jag dö när jag är
50 något! nej tack!






Spara mina uppgifter?

i feel the same.

fan dyrt att röka som fan oxå.

men ikke så lätt att sluta

har testa dessa attans nicorett sakerna.

men de skiter sig

arrrrrrrrrr

ska finnas nåt svin bra piller som heter

seanpix...läkare skriver ut det. men e ap dyrt. men om man räknar på det så e det nog fan ej så dyrt

Publicerades den: 2010-05-02 | Klockan: 16:09:04