tsill

POSTADES: 2010-04-20 - 20:48:43 | Allmänt | 1 Kommentarer
så just nu är jag hemma & väntar på ett samtal ;D
har tråkigt, var just ut en sväng med hunden, å J
kom ut med sin hund åxå . . mamma var hit för ett
tag sen, hon kom med mat till mig :) hon tror väl
annars att jag aldrig äter nånting. imån börjar min
easyshape kur & då ska jag försöka äta så lite som
möjligt! inte för att jag ska BANTA, men bara tappa
några onödiga kilo! och förskojsskull testa om sånadär
kapslar/drickor hjälper nånting. om jag inte får samtalet
snart så ska jag hoppa i duschen & chilla resten av kvällen
bara. . så ring nu om du tänker! (A) nu ska jag kolla på tv
ett tag & dricka varm oboy' har lite ont i halsen så kanske
det hjälper! höres senare om jag stannar hemma & inte
far nånstans nånmer ;)









Spara mina uppgifter?

Fredde ❤

tjena, du var ju inte så dålig:) Adda msn: [email protected]

Publicerades den: 2010-04-20 | Klockan: 23:35:44