what should i do? i can't go on..

POSTADES: 2010-04-19 - 14:15:18 | Allmänt | 0 Kommentarer
nu så är min kära mamma på väg hit hem till mig, hon kommer & ska hjälpa till att städa :)
ska nu allderles snart gå röka med J först.. får se vad man annars hittar på idag? har inga
stora planer alls för dagen.. men we'll see ;) är lite lat idag.. å snart måste jag börja städa,
städa garderoben iallafall. gud vad snäll mamma är, när hon själv frågar om jag behöver
något hjälp med städningen, helt kul! alla mammor är väl inte så härliga som min mamma är :)
J skulle bara dammsuga en matta å sedan komma ut & röka, men verkar ta rätt länge..
mamma hinner ju komma innan hon är klart.. nå iallafall, jag har tagit redan 2 riktiga promenader
med min dogi :) sen annars varit bara små svängar ut, jag hatar att lyssna på "sorgligt" musik,
ni vet vad jag menar?! har nu idag också lyssnar hela dagen, å därför haft gråten i halsen ett par
gånger.. inte över killar=EN KILLE den här gången då men.. tänker på min morbror så himla mkt
helatiden, idag vill jag fara & tända ljus till honom. skulle göra det redan igår, men så blev det då inte.
jag hatar att mista mina nära & kära,vem skulle inte hata? men det är ju så att det är svårare för vissa,
å dom andra kan ta det hur lungt som helst.. jag är inte sån, jag tar annars också allting så tungt !!
min morbror var bäst, ingen snack om det.. vem som helst får säga vad som helst om honom,för i
mina ögon var han den bästa! ingen kommer kunna ta hans plats av mitt hjärta, NÅNSIN!
men nu är J tydligen klar.. så jag ska ut & ta en rök med henne nu, efter det städa med mamma :)
ni får ha det så bra.. pusshejdå! ♥

God if you are true, if you really own the heaven,
if you are there.. If my uncle is in heaven, so tell him
that i love him! ♥ It's my only wish! Tell him
that i want him to open up the gates for me
some
beautiful day when my life is over.. ♥









Spara mina uppgifter?