about me ;)

POSTADES: 2010-08-03 - 20:00:21 | Allmänt | 0 Kommentarer
Nämn något som gjorde dig glad igår: säger jag inte;)

Vad gjorde du kl 08 imorse: jag tror jag sov, eller så inte..hähä

Vad gjorde du för 15 min sedan: drack vatten

Det sista du sa högt: något jätte pinsamt...

Det senaste någon sa till dig: mamma sa något å jag hörde helt fel & svarade nått helt sjukt.

Vad har du druckit idag: vatten bara vatten..

Vad var det senaste du åt: en chockladsex

Vad var det senaste du köpte: cigg& kaffe

Vad är det för färg på din ytterdörr: brunt, tror jag..?

Vad är det för väder hos dig nu: tråkigt väder

Godaste glassmaken: åt tuplaglass idag.. Göttt!

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: vet inte säkert!

Sover du tungt: jaa

Drömmer du mardrömmar: JA! jag drömmer ofta mardrömmar..väldigt ofta

Trivs du med ditt jobb: jag har inge jobb.

Favoritklädsel: mjukis om jag bara chillar hemma, men jag älskar att klä mig snyggt

Favoritlåt just nu: hmm..jag vet inte! det är många

Vad ser du om du tittar till höger: en soffa,en matta,osvosv

Vad gör dig glad just nu: thihihih...

Vad ska du göra härnäst: jag vet inte, jag vill duscha, men jag orkar inte! laatiiissh

Höger eller vänsterhänt: Höger

Favoritgodis: har inge favoritgodis,

Kläder just nu: mjukisbyxor,huvtröja!

Sommarplaner: sommarn är väl nästan slut? har rest litegrann, umgåts,festat. o en massa

Hur många kuddar sover du med: hemma sover jag med typ 4-7;)

Spelar du något instrument: har spelat fiol när jag vart liten, haha! med syrran, sen slutade vi helt plötsligt.

Morgon eller nattmänniska: natt

Vad är viktigast för dig: mina nära & kära, å allt alla dom ska må bra & vara lyckliga! osv..

Är du kittlig: beror på vem som kittlar..;)

Snarkar du: jag kan ju inte veta, haha fråga nån annan. som jag sovit med!

Stjärntecken: tvilling

Äckligaste insekten: spindlar & andra äckliga småkryp

Längtar du mest efter just nu: till att jag ska få min hundvalp, ***** kommer hon att heta..






Spara mina uppgifter?