alone :(

POSTADES: 2010-08-29 - 21:51:57 | Allmänt | 0 Kommentarer
känns riktigt dumt & konstigt att vara ensam,vill inte vara ensam.. rätt tråkigt, skriver blogg & lyssnar på musik. skulle snacka med en på msn, men nu är den inte där! åh fyfan så sugen jag blev på chips ;) mamma köpte en 500g chipspåse,men glömde ta med den! jag kom just från duschen iallafall,kände för å ta en dusch fast jag duschat redan tidigare.snackar med en markus iallafall just nu på msn, å läser bloggar! ska nog lägga mig snart, mår inte alls bra, har panik helatiden! inte alls kul, men jag som ni kanske har märkt kan aldrig sluta TÄNKA!!! hatar det på mig, eftersom man ska ju inte tänka för mycket! då börjar man bara må ännu mer dåligt..känns igen som jag har skit ont i hjärtat. . hän kun kesä syksyyn vaihtuu ja lehtien nään lentävän, tunnen saman ikävän kun poissa on hän jag börjar bli trött, skulle vela sova men ändå inte! blir nog en film snart,kommer ändå somna till den,som vanligt! alltid på kvällarna jag är trött & ser på film så somnar jag! :D men det har ändå varit SKÖNT på sätt & vis då jag mådde dåligt varje dag/kväll. somnade alltid så mådde inte längre dåligt. .


Maailma on kaunis vaikka tiedä en
Tiedätkö sinä mitä tarvitsen
Tunnen olevani lähelläsi vaikka kaukana oisinkin
Sen sinulle kertoisin, jos oisit minun ehkä voisinkin


Joka päivä ja jokaikinen yö sinua ajattelen
Joka päivä ja jokaikinen yö jonka sydämeni lyö
Ja kun herään yöllä yksin nimeäsi huutaen

Tiedän mikään ei palaa ennalleen








Spara mina uppgifter?