DAGENS FRÅGA

POSTADES: 2010-08-02 - 15:45:58 | Allmänt | 0 Kommentarer
jag vill fråga er nånting,eftersom jag kan inte bestämma själv..jag vill färga håret, men till vilken färg vet jag inte! blondt,ljusbrunt,svart,mörkbrunt ?!?!? jag vet inte. jag kan inte bestämma, så jag hoppas ni hjälper mig :) d3t är verkligen svårt..vill ha blont med ändå inte, för det sliter håret så jävla mycket så..har ju beställt blond hårförlängning men inte hämtat ut det heller, å det beställde jag för jag vet att jag kommer att färga till blont ännu en vacker dag :) jag trivs mest i blont, men det är jobbigt att bli blondin! speccielt om man har mörkt hår, men jag gillar inte alls mitt hår som det är nu. brungrönt, så jävla fult liksom! har solat för mycket, så solen har gjort mitt hår helt grönt! jag vill ha färgen som jag lagt bild på här tidigare, vet inte vad det är för färg egentligen...? haha.men tack iallafall för era -åsikter! hoppas man får sådana! pussss

det här vill jag ha, ett måste! så jätte snyggt!






Spara mina uppgifter?