en fredag

POSTADES: 2010-08-20 - 07:05:58 | Allmänt | 0 Kommentarer
men jag ska absolut inte dricka, ska vara 9 månader nykter nu! har jag sagt tidigare? shit the same! för nu sa jag iallafall..inte alls bra att dricka alltid, lite jobbigt för niko fyller år idag, & har bjudit mig på hans fest & jag tänker va nykter så jag tänker inte dra dit. förlåt grabben! jag hade aldrig enns trott  han kommer bjuda mig dit eftersom vi har inte enns setts på skit länge, inte pratat heller ?! whaaaaat. men jag & niko var jätte bra kompisar då innan faktiskt, vi pratade om allt & lite till med varandra! han var som min bästis då & det var skönt att veta att han fanns för mig alltid om jag han behövde! allt har bara blivi så annorlunda, jag känner inte dom lika bra nåmer, det bara blev så typ då när jag & riku gjorde slut. . därför också skulle det vara lite jobbigt att dra på hans fest & vara helt utanför! men GRATTIS niko! ibland saknar man bara dig & dom andra som fan! hoppas du & dina kompisar får en suverän kväll! + att jag är sjuk fortfarande, besökte ju läkarn igår kväll med mamma! dom tog massa blodprover & sånt, & t.om elektrokardiogram, kan säga att då om nångång blev jag RÄDD! men dom hittade inget som skulle vara fel,inte nånting! idag måste jag ännu dra & ta sköldkörtelprov får hoppas det inte finns nått där heller, jag dricker finrex & ska fortsätta sova strax! hoppas jag känner mig bättre när jag vaknar! fortfarande lite rädd över vad det är med mig... men hoppas det här med yrsel snart går över.. jagbarahoppas!


GODNATT
!







Spara mina uppgifter?