en till paket från h&m idag! (;

POSTADES: 2010-08-26 - 22:36:24 | Allmänt | 1 Kommentarer
fick sms först vid 7-8 att min paket har kommit, så jag tog mitt pick & pack å promenerade med ninni & hämtade den, bara att mamma körde oss tillbaka ;) fick massa snyggt! leggings,klänningar,skor smink osvosv.. har höllt på prova kläder i typ 2 timmar här..;) fanns något man måst skicka tillbaka, för stora eller för små! eller så är det bara att gå ner eller upp i vikt så blir dom bra..;) haha nå nej men.. min sötnos har nog aldrig varit sådär trött som hon är nu, hon sover så sött! bryr sig ingenting om jag går runt i huset med klacskor hahah ;) nee men asså hon brukar alltid gå efter mig & sådär fast hon sover så vaknar hon.. men vi har gjort så mycket idag så hon är helt övertrött, lekt med tico sen promenerat & ännu promenerat till mamma nu på kvällen, för mycket kanske.. ?
ithinkso
! just nu väntar jag iallafall på att jag ska få sällskap,tråkigt att sitta här ensam! inget & göra ;( orkar inte kolla på film eller nått varje kväll, inte sådär speccielt trött heller.. bara ont i min öga eller den håller på skumar! inte ont sådär, men ser versta dåligt med den.. menmen, nu ska jag fixa till mig litegrann! ;) är så snygg annars också just nu med mina nya snygga kläder & klackar..;) wähäää!







Spara mina uppgifter?

Crizze ❤

adda msn!

Jos oot suomalainen ;)

Publicerades den: 2011-02-28 | Klockan: 15:14:30