..

POSTADES: 2010-08-11 - 22:20:02 | Allmänt | 0 Kommentarer
Jag pratar - med mamma just nu ; )
Jag tycker om
- det finns massor med saker jag tycker om! inte bara 1 eller 2 saker
Jag avskyr när folk
- snackar skit speccielt om nån dom inte enns känner..osv!
Mina närmaste vänner är
-

Min första vän hette - min syster kanske sådär, men om hon inte räknas så då har det varit nån susas lillasyster som mamma inte minns namnet på :D haha
Kärlek är
- bra & dåligt!

När jag borstar tänderna - kollar jag mig själv i spegeln , å gör mamma fula min :D haha
När jag lagar mat
- kanjag inte låta bli att lyssna på musik samtidigt..
Jag tänder på - killar, snygga,bruna,muskliga osv! ;)

Det sexigaste yrket är
- polis , brandmän osv. . är hockeyspelare ett yrke? :D
Det är charmigt när
- när han håller dig i handen vart ni är går, när han skyddar dig, när han pussar/kramar dig inför vemsomhelst! när han kollar dig rakt in i ögonen & säger att han älskar dig, osvosvosv! skulle ta heladagen om jag skrev allt jag tycker är charmigt
;)
Jag är rädd för - DÖÖÖÖÖÖÖÖDEN!
Om jag var ett djur skulle jag vara - delfin, eller något som kan flyga!
Jag kommer alltid att vara - rädd för döden
I sommar - har jag hunnit göra ganska mycket roliga saker..eller har jag ?!?!?!
Sist jag grät var - idag..
Min mobiltelefon är - söt & rosa
När jag vaknar på morgonen - kan jag aldrig vara röksugen direkt,jag fattar inte dom som går & röker direkt dom vaknat! fiiiiiifan
Innan jag går och lägger mig - sitter jag på datan & snackar med en sötis oftast
;)
Just nu tänker jag på att
- jag är världens lyckligaste JENNA just nu

Bebisar är
- det sötaste & underbaraste som finns!

Idag har jag - knappt gjort nånting! fett B!
Ikväll ska jag
- jag är trött, blir nog å sova snart. skulle jag tro, skulle umgås med han men han är bortrest fortfarande, å jag orkar inte dra hem så sent nåmer
I morgon kommer jag
-  att bli världens lyckligaste , hoppas jag!

Jag vill verkligen - vara lycklig varje dag i mitt liv,å bara vara hans prinsessa !






Spara mina uppgifter?