film eller vad ska jag göra?

POSTADES: 2010-08-30 - 22:38:18 | Allmänt | 0 Kommentarer
åhhh jag mår dåligt,tänker på nånting helatiden. . skulle nog hjälpa å sova men är inte tillräckligt trött ännu. skulle inte somna ändå så! har ont i huvvudet också, jobbigt. ajajaj. . har just bytt om, ligger här i soffan med min mysiga nya mjukisdress ;) & lyssnar på musik å tänker på allt mellan himmel & jord . . typ att varför allt ska kännas så tomt? man vet ingenting, allt är konstigt! finns 100000+10000 tankar i mitt huvud "just nu" = helatiden! jag vill inte grina här om allting,men har en period då inget verkar vara BRA! :):( ääääh! får bara hoppas allt blir bättre snart! fast en sak vet jag att inte kommer bli bättre, sämre & sämre helatiden, men hoppas man kan göra nånting till den andra saken :( är det försent att ändra på det? HOPPAS inte.. inget så farligt har nånsin hänt. eller har det? kolla nu, fan att jag inte kan SLUTA tänka! . . blir galen, jag ska sova snart så jag drömmer istället för jag drömmer bra drömmar nuförtiden oftast! ibland kommer ju såklart dom dåliga men:( imorgon bitti blir det & dra till stan, med hunden då. jag som tänkte först att jag ska till shoppingcentrum också en sväng, men ids inte lämna hunden ut och kan inte lämna henne ensam hit heller. för det kommer ta sin tid ändå på stan som alltid  . . speccielt om man drar & shoppar;) thihih. kan ju ta flera timmar dåe..;) kanske man ska börja kolla på filmen jag skulle kolla redan igår men kollade aldrig :) har kollat den nångång jätte länge sen, så minns knappt vad som händer i den. skulle umgås med ida idag, eller hon kom till mamma när vi just skulle till mormor & morfar, o frågade om jag ville dra till stan med henne, men blev aldrig av skulle ringa henne när vi var tillbaks hem men skickade bara sms för det blev så sent, så kanske imorgon istället, sen ringde marru när vi var där, å fråga om vi skulle hitta på nått. . o så ännu träffade jenni tidigare på stan & hon ville också umgås men jag hann aldrig idag inte med nånting alls..:( nu ska jag kolla tv, eller så film! godnatt alla söta



Sydän mun jään
vaihdoit liekkiin kiihkeään
Sekoitit pään
nousin siivin liitämään
Mä haluun jäädä eloon
tähän outoon maailmaan


En herää enää
herää enää en


Ota kii
pidä mua
Mä tahdon muuttua
nyt osaksi sua
Ota kii
pidä mua
Älä päästä omaas takas
säästä meidät, rakas
Ota kii
pidä mua
Niin sun sisällä
mun sielu lyö
Ota kii
pidä mua
Ettei välillemme
mahdu yö

Valoja näin
tähdet syntyy sylissäin
Etäälle jäin
pikku höyhentyynystäin
Mä haluun unta pitää
Haluun langat hehkumaan







Spara mina uppgifter?