fortfarande hemma *suck*

POSTADES: 2010-08-01 - 22:36:31 | Allmänt | 0 Kommentarer
som sagt sitter jag fortfarande hemma, dricker min femte öl! *gott* ;) men tråkigt att dricka ensam! blev frågad till jetset men har faktiskt skit dåligt med pengar nu, så ids inte dra & slösa bort det sista jag har! å det är söndag nu, åkej det är sommarlov men säkert ändå inte så gott med folk ute idag, så nej tack! drar istället ut & festar typ nästa helg eller så,då är det säkert mycket mera folk ute å allting. om jag hade fått höra tidigare igår & om jag inte hade mått så dåligt som jag gjorde så hade jag följt med syrran & dom till umppis igår, men som jag skrev igår så hade jag fått bråka hela dagen med en så hade jag ingen lust att göra nånting alls!  tack vare dig! men vi har kommit överens bråket, å allt är bra just nu iallafall! så vill inte enns tänka på det nåmer . . ska nog basta snart & fortsätta dricka, å sen fixa mig om jag senare hittar på nånting & drar nånstans..kanske ?! som jag då inte tror jag kommer att göra. jag sitter & lyssnar på the cranberries-Zombie så jävla skön låt liksom! gillar andra versioner också men den här gillar jag rätt mycket! om jag inte hittar på nånting att göra, så ska jag nog bara kolla på film & dricka öl ensam å sen börja sova om jag inte drar någonstans. imorgon ska mamma & dom iallafall börja renovera bastun,mysigt;) det ska bli så snyggt, starmössa & allting.. ilove;) då ska jag komma varje dag & basta hem till mamma, o dricka öl! wowdewow;) thihih. men nu kom syrran & jari från bastun, så ska jag basta nu! hoppas dom inte har ******* i bastun, hahahah;)








Spara mina uppgifter?