FYFAN SÅ DÅLIGT JAG MÅR! *spyr snart*

POSTADES: 2010-08-08 - 18:23:06 | Allmänt | 0 Kommentarer
fyfan seriöst.. mår så jävla dåligt. kunde inte äta något hoss mormor & morfar, ingen smörgåstårta inget vanligt tårta heller. var så himla sugen men jag nästan spydde när jag bara tänkte att jag stoppar det i munnen, usch!
och mormors systers dotter o hons sambo har t.om kommit hem till dom, och kärringen är så jävla jobbig ,hon tror typ hon är perfekt eller nått, grinig kärring! har aldrig gillat henne. visst är jag snäll..? ;) jag är bara ärlig! vad ska man ljuga för, jag gillar inte henne så gör jag inte det! fan vad pinsamt..mormor & morfar har aldrig veta att jag brukar dricka & festa å sådär, så nu fick dom veta för första gången! jävla mamma..;) mormor undrade för jag vart så tyst & så blek.. så mamma gick & sa att jag är bakis att jag har vart ut ikväll. guuu så pinsamt seriöst,men dom tog det faktiskt helt lungt, skulle aldrig trott! dom typ skrattade bara.. WHAT...?! men dom har ju själv också vart unga..fast säkert mycket annorlunda vad vi är nu! ithink. menmen! jag ska nog umgås med marru idag också, igår hade vi det jävlans trevligt iallafall;) var till stads & sjöng karaoke också! wähääää;) lite annorlunda, brukar inte dra ut & sjunga karaoke när jag festar! menmen, nu ska vi börja grilla med familjen, får hoppas att jag kan äta nu, börjar nog må bättre bara jag får någonting i mig! fick just veta att simppa ska komma till happis imorgon, han ville redan sist träffas han var här men jag hann aldrig.. det var typ 2 år sen jag såg han sist..tror jag! så skulle faktiskt vara kul å ses nu! synd bara att han stannar only 1 night så kan det bli lite tight !
nu måste jag iallafall dra å handla med mamma & sen blire grillning & sedan umgås med marru :)







Spara mina uppgifter?